[PANAS] – Berang Di Tuduh Sebagai Pondan Akhirnya Sajat Memuat Naik Gambar Cik APAM & BETIK Sebagai Bukti Wanita SEBENAR

Nur Sajat, mak yah yang menjadi popular di kalangan netizen satu ketika dahulu apabila beliau mengambil keputusan untuk memakai tudung setelah mengalami kemalangan jalan raya kini tampil dengan satu kenyataan yang mengejutkan.

Menerusi laman Instagramnya, Nur Sajat yang kini memiliki syarikat produk kosmetik dan kecantikan, NUR SAJAT AESTHETIC SDN BHD mengejutkan netizen apabila beliau mendedahkan dirinya dilahirkan sebagai seorang khunsa.

coretan nur sajat

Nur Sajat dilahirkan pada tahun 1985 di sebuah hospital di Perak berkata kelahirannya itu telah memberi kejutan kepada kedua-dua ibu bapanya serta kakitangan hospital.

Hal ini kerana, beliau dilahirkan dengan dua jantina.

“Hospital lumut perak, di situ bermula lah sejarah ku bermula….pada jam 10.30am, ku dilahirkan…..doktor, nurse dan ayah ku terkejut dengan kelahiran ajaib ku…

“Aku (sajat) mempunyai 2 kemaluan…time tu semua panik dan ayah dan mak ku tak tahu nak buat apa,” tulis Sajat di laman Instagramnya.

Difahamkan, Nur Sajat dibesarkan dengan cara seorang lelaki, tetapi malangnya dia lebih gemar melakukan kerja-kerja seorang perempuan.

Nur Sajat menjelaskan situasi menjadi buruk apabila beliau mula takut untuk pergi ke sekolah dan rasa malu untuk masuk ke tandas kerana tidak mahu orang lain tahu akan dirinya itu.

Bagaimanapun, Nur Sajat berkata beliau bersyukur diberi rezeki yang halal dan dikurniakan dua anak angkat, Nur Syaza Sajidah dan Muhammad Syahmi.

Menurut Nur Sajat, walaupun mereka bukan anak kandungnya, namun beliau tidak terlepas mencurahkan kasih sayang kepada mereka.

Susulan itu, kenyataan ini mula mendapat perhatian netizen di media sosial.

Pelbagai reaksi dan pandangan diberikan oleh pengguna media sosial kepada Nur Sajat. – Awani

[TERBONGKAR] – Rakaman CCTV Menunjukkan Ada Adegan DEW4SA Antara Aliff & Afifah Sebelum Berlaku Pergelutan?

Video Aliff Aziz & Pelakon Wanita Dalam Bilik Karaoke Tersebar|Baru baru ini Penyanyi terkenal Aliff Aziz ditahan polis kerana didakwa mencederakan isterinya, Bella Astillah yang baru 20 hari melahirkan bayi lelaki mereka.

Sebelum berlaku pergelutan Bella Astillah mengesahkan dikasari ketika menemui suaminya bersama seorang wanita yang didakwa seorang pelakon.

Hal iti diperkuat dengan tersebarnya video rakaman cctv pusat karaoke berkenan.

Bella ketika dihubungi berkata, ini adalah kali pertama dia dikasari Alif sehingga cedera di muka dan lutut.

“Dia marah apabila saya merakam gambarnya bersama wanita itu dan merampas telefon bimbit di tangan saya.

“Ketika itu kami bergelut manakala telefon saya dipegang oleh wanita terbabit yang cuba memadam bukti itu.katanya.

SUMBER

[VIDEO VIRAL] – Rakaman CCTV Full Aliff Tengah Bersedap Dalam Pusat Karaoke Pula Tersebar..??

Video Aliff Aziz & Pelakon Wanita Dalam Bilik Karaoke Tersebar|Baru baru ini Penyanyi terkenal Aliff Aziz ditahan polis kerana didakwa mencederakan isterinya, Bella Astillah yang baru 20 hari melahirkan bayi lelaki mereka.

Sebelum berlaku pergelutan Bella Astillah mengesahkan dikasari ketika menemui suaminya bersama seorang wanita yang didakwa seorang pelakon.

Hal iti diperkuat dengan tersebarnya video rakaman cctv pusat karaoke berkenan.

Bella ketika dihubungi berkata, ini adalah kali pertama dia dikasari Alif sehingga cedera di muka dan lutut.

“Dia marah apabila saya merakam gambarnya bersama wanita itu dan merampas telefon bimbit di tangan saya.

“Ketika itu kami bergelut manakala telefon saya dipegang oleh wanita terbabit yang cuba memadam bukti itu.katanya

[HANGAT] – AKHIRNYA Boyfriend Afifah Nasir Tampil Buka Mulut, Beri Respon Setelah Afifah Kantoi Bersama Aliff Aziz

Pelakon baru Afifah Nasir kini terbabit dengan kontroversi yang amat panas.

Adik Anzalna ini dikatakan menjadi orang ketiga dalam rumah tangga penyanyi Aliff Aziz dan Bella Astillah.

Untuk yang tidak tahu, Afifah Nasir pernah menyatakan bahawa dia mempunyai kekasih dan boyfriendnya itu bernama Wan Ariff.

Setelah pelbagai artikel dan gosip yang melibatkan Afifah Nasir, akhirnya pemuda ini tampil memberi respon.

Nampaknya Wan Arif merupakan kekasih yang amatbaik. Pemuda ini masih setia dengan Afifah walaupun pelbagai kecaman dan siap ada bukti CCTV kekasihnya berpegang tangan dengan Aliff Aziz di pusat hiburan itu.

Wan Arif akui sudah menonton video CCTV itu namun masih lagi setia dengan Afifah Nasir.

Ini komennya:

“Ya saya sudah tengok CCTV, malah sebelum artikel dan video tersebar. Tapi saya masih bersama dia (Afifah).

“Ia pasti ada alasan kan? Sabar,”

Wan Ariff membuat kenyataan tersebut setelah teruk diasak pertanyaan tentang status percintaan mereka berdua selepas kontroversi berkenaan menjadi viral.

Dalam pada itu, menerusi ‘Instagram Story’ Wan Ariff turut memuat naik videonya yang kini bersama Afifah.

SUMBER

[SEMAKIN PANAS] – “Sekurang-kurangnya Aku Bukan PE-LA-CUR Macam Kau Dengan Kakak Kau Tu!”- Adik Neelofa

Nampaknya apa yang terjadi antara Aliff Aziz dan isterinya, Bella Astillah telah merebak menjadi pengtengkaran di kalangan peminat dan ahli keluarga terdekat — nampaknya ada pihak luar yang berminat sama.

Dalam satu kemaskini melalui Twitter malam Ahad, adik kepada Neelofa iaitu Ameera Khan telah menyelar Afifah Nasir sebagai seorang mata duitan dan juga penipu. Bukan setakat itu sahaja, baca sehingga habis.

 

 

Afifah Nasir membalas sindiran Ameera Khan dengan mengatakan gadis itu tidak perlu masuk campur urusan mereka kerana masih bersekolah.

Ayat terakhir yang dibalas Ameera Khan boleh kami anggap sebagai paling tajam dalam sejarah perbalahan mereka yang terlibat dalam isu ini.

“I hope I don’t grow up to be a whore like you and your sisters. Amen to that,” ujar Ameera Khan.