13 Tanda Wanita Yang Pernah Di “Tebuk Lelaki” Sebelum Berkahwin. Gambar No 4 tu Lagi Senang DI Kesan

Loading...

Berikut ialah tips cara untuk mengetahui seorang gadis tu masih ada dara atau tidak. Semoga perkongsian ni memberi manfaat kepada korang (lelaki). Info ni jugak adalah tips buat lelaki-lelaki yang hendak membina rumah tangga.

Terdapat beberapa perkara yang perlu diperhatikan pada perempuan iaitu :

1. DAHI – Gadis yang masih suci, dahinya licin. Bila selalu melakukan seks, licin dahinya hilang, timbul kedutan (garis2) yang kadang nampak kadang tak masa bercakap. Kedutan kerana sudah tidak ada dara, tidak sama dengan kedutan wajah yang dimamah usia.

Berikut adalah tips bagaimana menemukan seorang gadis yang masih perawan atau tidak. Semoga kemitraan ini bermanfaat bagi anda (man). Info adalah tip untuk cowok yang ingin membangun rumah.

Ada beberapa hal yang harus dicari pada wanita:

1. DAHI – Gadis yang masih murni, dahinya mulus. Kapan pun Anda berhubungan seks, kehalusan dahi Anda hilang, keriput muncul (garis) yang kadang kadang tidak bisa berbicara. Keriput karena tidak ada keperawanan, itu tidak sama dengan keriput wajah lansia.

Untuk mengecam gadis yang masih suci atau tidak, cuba perhatikan dahi perempuan yang sudah bersuami dengan yang belum bersuami. Perhatikan betul-betul. Nampak kelainannya.

2. HIDUNG – Gadis yang masih suci atau tubuhnya belum disentuh lelaki, hujung hidungnya berwarna kemerah-merahan, jika disentuh hujung hidungnya nampak merah. Gadis yang tidak suci hujung hidungnya merah tetapi merah pucat, kadang-kadang warna merah tidak nampak, yang nampak hanyalah pucat.

3. MATA – Untuk mengetahui wanita itu masih suci atau tak, cuba tengok matanya. Bila bahagian bawah kelopak terlipat sedikit dan terdapat tanda lebam bermaksud gadis itu sudah tidak suci lagi. Gadis yang masih suci matanya berseri, tidak ada warna hitam dan tidak ada lebam. Apabila gadis itu ketawa di bawah kelopak matanya tidak ada kedut, bergaris. (yang dimaksudkan lebam mata bukan kerana kurang tidur )

4. PUNGGUNG – Punggung gadis berubah melalui 2 proses:

A. Punggung gadis menjadi besar kerana proses hormon.
B. Punggung gadis menjadi besar kerana lelaki.

Punggung yang sudah kena sentuhan lelaki akan menjadi besar, lebih-lebih lagi yang sudah melakukan hubungan kelamin. Punggung gadis yang masih suci walaupun gemuk ia masih kelihatan tegang dan tidak jatuh. Bagi yang pernah melakukan hubungan seks, punggungnya memang berisi dan besar tetapi tidak kental, punggungnya nampak jatuh ketika berjalan, goyangannya tidak melantun.

5. TELINGA – Gadis yang tidak pernah disentuh oleh lelaki, telinganya cantik dan nampak bersih, kalau gadis itu pernah disetubuhi atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, secara automatik bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi lebih leper sedikit dan pucat. Bagi gadis yang masih suci tapi pernah kena sentuh lelaki, pucatnya tidaklah ketara sangat.

6. BUAH DADA – Peranan buah dada memang banyak, bukan sekedar menggoda nafsu lelaki saja, tapi buah dada sebagai bukti kalau gadis itu pernah disentuh atau tidak. Buah dada gadis yang belum pernah kena sentuh, sentiasa tegang. Tetapi kalau sudah kena sentuhan, buah dada itu tegangnya berkurang dan membesar sedikit dari pada ukuran asalnya. Lebih kerap disentuh, lebih kendur.

Kalau belum kena sentuhan, walaupun buah dada berbuai disaat berlari tetapi buaiannya tidak terlalu berombak. Puting buah dada yang pernah kena sentuhan menjadi panjang dan terjojol (keluar) sedikit dari tempat persembunyiannya. Buah dada yang selalu kena ramas akan menjadi lebih besar, dan jangan menuduh gadis yang berbuah dada besar itu kena remas. Sebab, buah dada yang besar sebab kena ramas dan yang besar sebab semulajadi memang berbeza.

Untuk mengkritik seorang perawan atau tidak, cobalah melihat kening wanita yang sudah menikah dengan wanita yang belum menikah. Perhatikan dengan benar. Lihat bedanya

2. HIDUNG – Gadis yang masih murni atau tubuhnya belum menyentuh pria itu, ujung hidungnya sudah kemerahan, saat menyentuh ujung hidungnya berwarna merah. Puting anak perempuan yang tidak biasa merah tapi merah pucat, kadang tak terlihat merah, yang terlihat pucat.

3. MATA – Untuk mengetahui wanita itu masih murni atau tidak, coba lihat matanya. Bila bagian bawah kelopak dilipat sedikit dan ada tanda memar berarti gadis itu tidak lagi suci. Gadis yang masih murni di matanya bercahaya, tidak ada warna hitam dan tidak ada benjolan. Saat gadis itu tertawa terbahak-bahak di kelopak matanya tidak ada kerutan, bergaris. (yang berarti kandung kemih bukan karena kurang tidur)

4. PUNGGUNG – Bagian belakang gadis berubah melalui 2 proses:

A. Bagian belakang gadis menjadi lebih besar karena hormon.
B. Bagian belakang anak perempuan menjadi lebih besar karena laki-laki.

Bagian belakang yang telah terpengaruh oleh pria akan menjadi hebat, terutama mereka yang berhubungan seks. Bagian belakang masih murni, tapi gadis gemuk masih terlihat tegang dan tidak jatuh. Bagi mereka yang telah melakukan hubungan seksual, punggung mereka penuh dan besar tapi tidak tebal, punggung mereka jatuh saat mereka berjalan, goyangan mereka tidak terpental.

5. TELINGA – Gadis yang belum pernah menyentuh pria itu, telinganya cantik dan terlihat bersih, jika gadis itu pernah tertutup atau telinganya pernah digigit atau dicium dan disentuh, otomatis bentuk telinga gadis itu akan berubah menjadi agak lemas dan pucat. Bagi anak perempuan yang masih murni tapi harus menyentuh pria itu, pucat tidak begitu jelas.

6. BUAH-BUAHAN – Peranan payudara sangat banyak, tidak hanya menggoda hasrat pria, tapi payudara sebagai bukti bahwa gadis itu pernah disentuh atau tidak. Payudara gadis itu tidak pernah disentuh, selalu tegang. Tapi saat menjadi sensitif, payudara terasa tegang dan tumbuh sedikit dari ukuran aslinya. Lebih sering disentuh, lebih kendor.

Jika Anda belum mendapat sentuhan, biarpun payudara terguncang saat berlari tapi tempat tidurnya tidak terlalu bergelombang. Puting payudara yang telah disentuh panjang dan dicekik (keluar) sedikit dari tempat persembunyian mereka. Menyusui selalu menjadi lebih besar, dan jangan menuduh si gadis berpayudara besar tersesat. Sebab, payudara besar karena semakin besar dan semakin besar penyebab alami yang berbeda.

Loading...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *